Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 10. marts 2009

Spørgsmål om miiig!

Navn: Line
Kælenavne: Lino
Alder: 15 år
Fødselsdag: 26 April 1993
Hårfarve: Mørke blond
Øjenfarve: grønne
Klasse: 9.x
Hoppys: Dans
Fritid: lektier, computer, musik, tv...
Livret: Sushi!
Y-film: Titanic, Moulin Rouge, Twilight, Love acturally.
Y-tv serie: Robinson
Y-tv kanal af DR1,DR2 eller TV2: Dr1
Y-radio kanal: P3
Y-Dyr: Ulv!
Y-øjenfarve: grønne
Y-By: København
Y-bog: Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn.
Y-tegneserie: Elverfolket!
Y-blad: Bravo :D
Y-forfatter: Stephenie Meyer!
Y-drengenavn: Emmett, Jasper, Anakin, Nicolai, Rasmus, Nico, Seth
Y-pigenavn: Ember
Y-skuespiller: Johnny Depp, Heath Ledger, Ewan McGregor
Y-Band: The Rasmus
Y-teater forestilling: The Lion King!
Y-hjemmeside: Youtube, tror jeg
Y-instroment: Trommer
Fan af: The Rasmus, AFI, Panik, Stephenie Meyer, Johnny Depp, Heath Ledger, Ewan McGregor, Thure Lindhardt
Ord som du kommer til at sige i stedet for det rigtig ord: guld-sølv, orange-lyserød, 70-80, Juni-Juli.


Tihi! Nogle af de gamle spørgsmål jeg lavede da jeg var lille! Jeg havde det sjovt den gang :D
Y - huh! Hvor grimt :D Skal stå for yndlings! Så kedelig jeg var da jeg var lille!

Ingen kommentarer: