Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 10. november 2009

Den her sang har jagtet mig i flere år

Ja, siden jeg hørte den her sang første gang, har jeg bare ikke kunne få den ud af hovedet!
Jeg hørte den første gang for omkring 3 år siden, og den er bare dukket op en gang imellem igen og igen! Selvom jeg egentlig kun har hørt den utroligt få gange, så dukker den nogle gange bare OP! Og så kører den bare. Selv når det er 3 år siden jeg har hørt den, så dukker den op!!!, og seriøst! Den er bare så åndsvag, haha!
men altså, hvor er de alligevel cute! - Helt ærgelig.. Er det ikke tydeligt at de her drenge ikke skal lave engelsk musik? huh, tag jer sammen! ARGJH!
Nå anyway!Seriøst, den her sang er bare syg, og jeg kan ikke få den ud af hovedet når den først begynder at køre i hovedet

- Hvor var de drenge fantastiske da de var små!

Ingen kommentarer: