Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 27. november 2011

Sidst jeg lavede den her var jeg 15 år


Mine svar 10. marts 2009

Navn: Line
Kælenavne: Lino
Alder: 18 år
Fødselsdag: 26 April 1993
Hårfarve: kommunefarvet
Øjenfarve: grønne
Klasse: 2.b
Hoppys: Bøger og film
Fritid: lektier
Livret: Sushi!
Y-film: Moulin Rouge
Y-tv serie: SHERLOCK
Y-tv kanal af DR1,DR2 eller TV2: Don't know
Y-radio kanal: P3
Y-Dyr: Ulv!
Y-øjenfarve: grønne
Y-By: Rom, København eller New York
Y-bog: Graceling og Fire, begge af Kristin Cashore
Y-tegneserie: Elverfolket!
Y-blad: Ved jeg ikke
Y-forfatter: Hm.. Kristin Cashore
Y-drengenavn: Nicolas
Y-pigenavn: ?
Y-skuespiller: Johnny Depp
Y-Band: The Rasmus
Y-teater forestilling: The Lion King!
Y-hjemmeside: Tumblr
Y-instrument: Violin
Fan af: Se til højre på siden, der står de fleste ^^ (men ikke alle er jeg fan af)
Ord som du kommer til at sige i stedet for det rigtig ord: guld-sølv, orange-lyserød, 70-80, Juni-Juli.

Ingen kommentarer: